اخبار سایت

قیمت آپارتمان در اندیشه

قیمت آپارتمان در اندیشه

قیمت آپارتمان در اندیشه > این روزها خرید مسکن و ملک، علاوه بر این که جزو نیازهای اصلی هر خانواده ای است، به عنوان یکی از مطمئن ترین سرمایه گذاری های ممکن به شمار می آید. با این حال، انتخاب محل و مشخصات مسکن تأثیر به سزایی در امکان ترقی و به طور کلی موفقیت این سرمایه گذاری دارد.

از این رو، اگر نظر حرفه ای های این بازار را بپرسید، معتقدند که معمولاً سود اصلی، در مناطق تازه ساز و شهر های نوظهور است. دقیقاً به همین دلیل است که اخیراً املاک و ساختمان های شهر جدید اندیشه و قیمت آپارتمان در اندیشه، مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران و کسانی که به دنبال یک مسکن مناسب برای خانواده خود هستند، قرار گرفته است.

با این حال، خرید مسکن و صرف هزینه چند صد میلیونی برای آن، چیزی نیست که بتوان براساس چند اظهار نظر مختلف، در مورد آن تصمیم گرفت. از این رو، ما قصد داریم در ادامه چند نکته ضروری را که باید پیش از انتخاب مسکن در شهر جدید اندیشه به خاطر داشته باشید، بیان کنیم.

چرا شهر جدید اندیشه؟

اگر شما نیز مانند دیگر افراد خواهان آسایش، فضای آرام، رفاه و همچنین دسترسی آسان به پایتخت هستید، شهر جدید اندیشه بهترین انتخابی است که پیش روی شماست. اندیشه با داشتن فاصله ۲۰ کیلومتری تا تهران، دسترسی خیلی مناسبی به این کلان شهر را برای شما فراهم می کند.

و دسترسی روزانه به تهران برای ساکنین این شهر فراهم است. در عین حال، با انتخاب اندیشه برای خرید مسکن، دیگر محل سکونت و استراحت شما، در میان ازدحام و آلودگی هوای پایتخت نیست.

قیمت آپارتمان در اندیشه

آیا سرمایه گذاری خرید مسکن در اندیشه، توجیه اقتصادی دارد؟

رشد سریع شهر جدید اندیشه ، حتی دست اندرکاران اولیه توسعه این شهر را هم غافلگیر کرده است. البته این روند، هم اکنون با نرخی حتی شدیدتر از گذشته ادامه دارد. این توسعه سریع تا حد زیادی مدیون طرح های نوآورانه و بی نظیری است که در اندیشه پیاده سازی می شود. برای مثال، بازار ایرانی – اسلامی اندیشه که به سبک میدان نقش جهان ایجاد شده است، تنها نمونه ای از طرح‌های توسعه¬ای این شهر است.

مقایسه قیمت آپارتمان در اندیشه نسبت به سایر شهرهای استان

مسلماً یکی از مزیت های خرید آپارتمان در اندیشه ، علاوه بر مناسب بودن شرایط سکونت در این شهر، پایین بودن نسبی قیمت های آن است. با این حال، شرایط مساعد این شهر، سبب افزایش مداوم قیمت های آن می شود. بنابراین اگر قصد خرید ملک در این شهر را دارید، منطقی تر است که هرچه سریعتر اقدام کنید. اما گذشته از تهران، نمی توان به طور قطعی گفت که قیمت خانه های اندیشه نسبت به سایر شهرهای استان، ارزان تر یا گران تر است. با این حال، حتی اگر هنوز در مورد شهر یا شهرک مورد نظر برای خرید مسکن، به نتیجه قطعی نرسیدید، کارشناسان ما با داشتن تسلط کامل با حدود قیمت های مسکن در تمام شهرهای استان، بهترین پیشنهادها را در اختیار شما قرار خواهند داد.

تفاوت قیمت مسکن در نقاط مختلف شهر جدید اندیشه

تا چندی پیش، قیمت مسکن در تمامی نقاط اندیشه ، شاید تفاوت چندانی نداشت و انتخاب مسکن در این شهر، صرفاً به سلیقه مشتری وابسته بود. اما با توسعه روزافزون آن، تفاوت نقاط مختلف تا حد زیادی نمایان شده است و دیگر منطقی نیست که خودسرانه و بدون مشاوره اقدام به خرید مسکن در این شهر کرد.

کارشناسان ما با بررسی موشکافانه روند توسعه و قیمت مسکن در فازهای شش گانه این شهر، مطمئن ترین مشاوران برای هر گونه خرید و سرمایه گذاری مسکن در این شهر به شمار می¬آیند و آماده ارائه هر گونه راهنمایی برای انجام یک خرید استئنایی هستند.

پس همین امروز با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *