اخبار سایت

فروش آپارتمان در اندیشه

فروش آپارتمان در اندیشه

فروش آپارتمان در اندیشه

همانطور که می دانید در اطراف تهران شهرهای زیادی وجود دارد، شهر اندیشه یکی از شهر‌های معروف تهران به شمار میرود که به دلیل فاصله کم از تهران و امکانات رفاهی مناسب گزینه خوبی برای خرید و فروش ملک و سرمایه گذاری است. چنانچه در این شهر صاحب یک آپارتمان هستید و قصد فروش آن را دارید، باید یک سری اطلاعات در مورد وضعیت بازار فروش آپارتمان در اندیشه و مراحل فروش آن داشته باشید، تا بتوانید معامله پرسودی انجام دهید.

نکات مهم برای فروش آپارتمان در اندیشه

قیمت نسبتاً پایین ملک و زمین در اندیشه نسبت به کلانشهر تهران باعث افزایش تقاضای خرید آپارتمان و ملک در اندیشه شده است. اما این موضوع نباید سبب تعجیل فروش آپارتمان شما در اندیشه شود.

بدون شک خرید و فروش ملک یکی از مهم ترین تصمیمات زندگی هر فردی است زیرا سرمایه زیادی در جریان است و یک خطای هر چند کوچک می¬تواند باعث پشیمانی شود. بنابراین توصیه می کنیم قبل از فروش آپارتمان در اندیشه درباره تکنیک های فروش ملک اطلاعات جامعی به دست آورید.

در این بخش از مطلب به برخی از نکات مهم برای فروش آپارتمان اشاره ای خواهیم داشت:

قیمت فروش آپارتمان باید مطابق با قیمت های روز باشد

برای قیمت گذاری واقعی آپارتمان خود لازم است با افرادی که اطلاعات به روز از قیمت ملک دارند، مشورت کنید. زیرا در این روز ها وضعیت بازار مسکن ثبات خاصی ندارد و ارزش ملک شما باید بسته به زمانی که قصد فروش آن را دارید، تعیین شود. علاوه بر این برای این که تخمین درستی از قیمت آپارتمان خود داشته باشید، توصیه می کنیم وضعیت قیمت خانه هایی را که به تازگی در نزدیکی ملک شما خرید و فروش شده اند، نیز در نظر بگیرید.

برای قیمت گذاری آپارتمان حتماً به منطقه آن توجه داشته باشید

شهر جدید اندیشه دارای ۶ فاز و چندین شهرک است. قیمت آپارتمان در هر یک از این منطقه ها به دلیل شرایط و امکاناتی که دارند، یکسان نیست. بنابراین در هنگام فروش آپارتمان در اندیشه با در نظر گرفتن این موضوع و مشخصات آپارتمان (وضعیت نورگیر بودن، متراژ، سال ساخت، امکانات، تعداد طبقات و …) قیمت منصافانه ای برای ملک خود تعیین کنید.

حتما بخوانید :  قیمت آپارتمان در اندیشه

فروش آپارتمان در اندیشه

آیا خریدار قدرت خرید آپارتمان را دارد

برای اینکه در فروش آپارتمان در اندیشه با مشکل مواجه نشوید، لازم است درباره صلاحیت و توان مالی فردی که قصد خرید ملک شما را دارد، تحقیق کنید. برای انجام یک معامله موفق، پیشنهاد می دهیم از طریق مشاور املاک امین و قابل اعتماد این تصمیم مهم را عملی کنید.
آپارتمان خود را برای فروش آماده کنید

با این که تقریباً تمام خانه های شهر اندیشه نوساز و جدید هستند، پیشنهاد می کنیم حتماً قبل از بازدید خریدار، آپارتمان خود را مورد بازسازی قرار دهید. زیرا تمیز و آراسته بودن آپارتمان سهم زیادی در تصمیم خریدار برای خرید ملک شما دارد.

در زمان های مناسب آپارتمان خود را بفروشید

بدون شک قیمت مناسب آپارتمان در اندیشه وامکانات مناسب آن برای یک زندگی آرام، سبب افزایش تقاضای خرید ملک در این شهر شده است. اما این موضوع دلیل نمی شود که فروش آپارتمان در اندیشه، همیشه وضعیت خوبی داشته باشد. اگر تصمیم شما برای فروش آپارتمان قطعی است، توصیه می کنیم با مشاورین آی پی جی ایران در این زمینه مشورت کنید و از آنها بپرسید کدام زمان برای فروش آپارتمان بهتر است.

سخن آخر

همانطور که مشاهده کردید، فروش آپارتمان در اندیشه اگر تجربه چندانی در زمینه خرید و فروش املاک نداشته باشید، کار نسبتاً سختی است. به همین دلیل توصیه می کنیم در هنگام فروش آپارتمان خود برای این که معامله پرسود و رضایت بخشی داشته باشید، با کارشناسان خبره ما که تجربه خوبی در زمینه خرید و فروش املاک در اندیشه دارند، مشورت کنید. / سرمایه گذاری در اندیشه

 

آپارتمان در اندیشه فاز ۱

آپارتمان در اندیشه فاز ۲

آپارتمان در اندیشه فاز ۳

آپارتمان در اندیشه فاز ۴

آپارتمان در اندیشه فاز ۵

آپارتمان در شهرک صدف

 

برای خرید ، فروش ، رهن و اجاره خانه و آپارتمان در اندیشه می توانید با املاک ۹۰ ارتباط برقرار کنید

۰۹۱۲۱۶۴۰۵۷۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *