اخبار سایت

آشنایی با شهر اندیشه

آشنایی با شهر اندیشه - خانه و اپارتمان در اندیشه
آشنایی بیشتر با شهر اندیشه

 

شهر جدید اندیشه ، واقع در غرب استان تهران است . شهر اندیشه در مجاورت شهرستان شهریار واقع شده است .

شهر اندیشه دارای ۶ فاز می باشد :

شهر اندیشه فاز ۱

فاز یک اندیشه ، این فاز قدیمی ترین فاز شهر اندیشه است که معماری آن به سبک سنتی است ولی هم اکنون ساخت و ساز هایی با معماری جدید نیز در آن انجام می شود .  در قبل ساخت و ساز های این فاز بصورت ویلایی بوده ولی اکنون با توجه به تراکم جمعیت روزافزون و ارزانتر بودن ملک نسبت با فاز های دیگر ، ساخت و ساز ها در فاز یک اندیشه بصورت آپارتمان صورت میگیرد .

از چند سال پیش در این فاز زمین های ۵۰۰ متر و ۱۰۰۰ متر به کارمندان دولت واگذار می شد و هم اکنون کم کم تخریب و به صورت آپارتمان و مجتمع تجاری ساخته می شوند .

شهر اندیشه فاز ۲

فاز دو اندیشه ، این فاز اندیشه از بقیه فاز ها فاصله دارد . ساخت و ساز ها در فاز دو اندیشه به دو صورت ویلایی و آپارتمانی ( در متراژ های زیاد ) انجام می شود و به نسبت جزء فاز های قدیمی این شهر است .

شهر اندیشه فاز ۳

فاز سه اندیشه از لحاظ ساخت و زیر ساخت های شهری بسیار شیک و گران قیمت تر نسبت به فاز های دیگر است . این فاز تنها دارای قطعات زمین ویلایی می باشد که در بعضی از نقاط آن آپارتمان های بلوکی مختص به شرکت ها یا ارگان های خاص مانند شرکت عمران شهر اندیشه و غیره نیز وجود دارد . این فاز دارای پاساژ ها ، مرکز خرید و مجتمع های تجاری  می باشد که خیلی از افرادی که در اندیشه زندگی می کنند برای خرید خود و تفریح به این مراکز خرید مراجعه می کنند .

فاز سه اندیشه دارای سینما ، دانشگاه ازاد واحد سما اندیشه ، مسجد جامع امام علی (ع) ، مراکز تجاری و تفریحی می باشد .

بازار ایرانی اسلامی اندیشه پاساژ نگارستان اندیشه

شهر اندیشه فاز ۴

فاز چهار اندیشه به فاز سه متصل است و این فاز بیشتر دارای آپارتمان های بلوکی می باشد که هر کدام برای ارگان ها و شرکت های دولتی و خصوص می باشد . این فاز دارای دو جایگاه تفریحی می باشد .

مجتمع تجاری و تفریحی ارغوان که دارای مرکز خرید و مجموعه های ورزشی ( استخر ، باشگاه بدنسازی ) می باشد همچنین در این فاز بازار ایرانی اسلامی وجود دارد که مشابه نقش جهان اصفهان می باشد که مرکزی برای تفریح برای مردمان این شهر است ، می باشد .

شهر اندیشه فاز ۵

فاز پنج اندیشه نیز مانند بقیه فاز ها دارای مسجد ، مرکز تجاری می باشد . معماری آن نیز به دو صورت آپارتمانی و ویلایی است .

 شهر اندیشه فاز ۶

فاز شش اندیشه ، بیشتر زمین های این فاز دارای سند و مالک شخصی می باشد و اکنون ساخت و ساز زیادی در آن دیده نمی شود .

که در بین این ۶ فاز ، فاز ۳ اندیشه از لحاظ ساخت از قوانین جدید شهرسازی و معماری کمک گرفته و یکی از بهترین فازهای شهر اندیشه است .

آب و هوای شهر اندیشه به دلیل مجارت آن با شهریار بسیار مطلوب است . شهریار دارای باغاتی و زمین های زراعی زیادی است که همین باعث می شود هوا اندیشه بهتر از شهر های مجاور تهران باشد .

از لحاظ زیر ساخت های شهری ، همه فاز های اندیشه بسیار خوب هستند و نبودن امکانات زیرساختی مانند خدمات اینترنت و آنتن دهی و مسیر های ارتباطی ، خیلی نادر است .

برای خرید ، فروش ، رهن و اجاره خانه و آپارتمان در اندیشه می توانید با املاک ۹۰ ارتباط برقرار کنید

۰۲۱۶۵۵۵۶۷۸۷

۰۹۱۲۱۶۴۰۵۷۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *